Premarketing roadshow – Budapest, Szeged

  1. Kezdőlap
  2. chevron_right
  3. Premarketing roadshow – Budapest, Szeged

Premarketing, a megelőző csapás

esküvői szolgáltatókra optimalizálva

Elégedett vagy a 2014-es szezonoddal? Úgy érzed, mindent kihoztál belőle, amit lehet?
Ha igen, akkor ez az előadás nem neked szól.

  • Ha úgy érzed, te mindent megtettél, de mégse sikerült úgy ahogy szeretted volna.
  • Ha nem érted, más szolgáltatók miért sikeresebbek nálad, noha a te szolgáltatásod jobb.
  • Ha szeretnéd a pénzed olyan előadásra költeni, ami garantálja, hogy annak többszörösét hozza neked vissza (persze csak akkor, ha megfogadod az ott elhangzott tanácsokat).
  • Ha szeretnél végre kitörni abból a bezárt körből, amiben évek óta érzed magad.

A közel 4 órás előadás során olyan konkrét, gyakorlatban is kipróbált, működő technikát, útmutatást adunk, mely alkalmazása nem igényel se anyagi befektetést se komoly szaktudást. Egyetlen dolgot igényel, munkát, sok sok munkát. Amennyiben ezt elfogadod, a befektetett idő és energia 3-6 hónapon belül érezhetően meghozza a hatását.

Az előadás tartalmából:

  • Amit a sikeres marketing előtt meg kell tenni
  • Önelemzés
  • Konkurencia elemzés
  • Piac elemzés
  • Célcsoport meghatározás
  • Szegmentálás
  • Árképzés
  • Elsődleges marketing alap, a weboldal felépítése, szövegezése,
  • A blog mint sikeres marketing eszköz
  • 1. hely megszerzése a google-ben (lehetséges?)
  • Célzott célcsoport szűkítés
  • A kereső optimalizálás eszközei (informatikai tudás nélkül)
  • További ingyenes de hatékony marketing eszközök
  • Szolgáltatói partner kapcsolatok szerepe a marketingben
  • Megtanulni NEM-et mondani.

 

Első helyszín: Budapest 2015.04.01. szerda, 17:00 – Jelentkezés nincs szabad hely

jelentkezési határidő: 2015.03.25.

Második helyszín: Szeged 2015.04.08 – Jelentkezés

részvételi díj: 7900 Ft

jelentkezési határidő: 2015.04.03.

 

Pár szó az előadóról:

Agárdi Gábor, esküvői fotós, internetes tartalom szolgáltató, SEO tanácsadó.

Az IBM PC Gyakorlati Assembly, Fókuszban a Pentium és több hasonló műszaki főiskolai tankönyv szerzője. 1999-től az SWI Kft. ügyvezetője, mely cég nevéhez fűződik az ország legnagyobb ingyenes tárhely szolgáltatása a freeweb.hu, mely elindítását követően egy év alatt megelőzte az akkori konkurens szolgáltatókat, az sms alapú micropayment hazai internetes bevezetése, a tar.hu, altavizsla.hu szolgáltatások felfuttatása, a jelenleg is működő és a legtöbb szolgáltató által alkalmazott ingyenes tartalom szolgáltatási modell kidolgozása. Gábor a marketing, azon belül is az online marketing oldalról érkezett az esküvők színes világába. Esküvői fotósként 3 év alatt érte el, hogy a naptárjában szezon alatt csak azok a hétvégék legyenek szabadok, melyeket munka helyett inkább a családjával szeretne tölteni. Ez a tendencia azóta is változatlan.

Menü